Selamat Datang Ke Dunia Adiaz

Selamat Datang Ke Dunia Adiaz

Tuesday 12 April 2011

Maafkan Aku Wahai Cintaku

Maafkan aku wahai cintaku
bukan ku memaksa hadirnya dihati
tiba diwaktu hati terpaku menunggu
Perasaan yang telah lama diidami

Aku tak mampu menghalangnya
ketika ku tahu ia akan berliku
bukan ku tak cuba menepisnya
namun takdirnya tertulis di perjalanan hidupku

Aku cuba mencari rasa yang hilang
Tanpa sedar ada dalam cintamu
meski sekian lama cuba singgah dihati lain
namun rasa itu bukan disitu

Maafkan aku wahai cintaku
Ingin ku persembahkan tulusnya hati
mengharap cinta selembut salju
mungkin sukar dimengerti
ia sejati dan abadi

Ingin aku kasih cintamu
bertiup lembut damaikan hati
terasa hembusan anugerah kerinduan
syurga kasih janjinya hati
semoga ada jalan ketenangan mendakap cintamu sampai mati..

No comments:

Post a Comment