Selamat Datang Ke Dunia Adiaz

Selamat Datang Ke Dunia Adiaz

Monday 21 March 2011

~Izinkan Aku~

Izinkan aku merinduimu Puteri
dalam alam nyata dan fantasi
biar aku bisikkan rasa kasih
agar aku tenang menikmati cinta

Ujud cinta tidak mengenal rasa
bertemu kita dialam nyata
kusulam kasih dialam fantasi
ku berdoa agar takdir menjelmakan ia
di alam nyata bertaut kasih

kusulam bait-bait cinta
dialam nyata mengasihi
dialam fantasi yang diilusi
mengharap takdir menyebelahi diri
agar kasih putera bertaut dihati puteri
menjejaki bahagia di depan mata...
Sesungguhnya kasih ini bertakhta
dihati nyata dan dihati fantasi
ku simpan cinta kasih buatmu puteri
mengharap redha Illahi untuk tunaikannya

Ku tahu ini tertakdir
namun ku yakin ada kasihku padanya
tersimpan harap disiang malamku
tertutur suda kata
tergetar hati menahan rindu
alam fantasi memberi ilham
semoga ada ketika
izinkan aku mencintainya..


Ikhlas
Adiaz..

No comments:

Post a Comment